mandag 2. august 2010

Tre sommerbilder til "fotomorro".



Sommer er så mangt og jeg har valgt disse tre bildene til sommerfoto konkurransen hos Fotomorro.

Bilde 1) Tatt Ved Nupen (Harstad) i sommer og det er solnedgangen som jeg egentlig skulle fotografere. Synes bildet har mye stemning og varme i seg.

Bilde 2) Kristian er litt apekatt og han lekte lenge med tauet som hang mellom båtene der vi lå fortøyd i Horten et sted. Et sommerbilde av en glad gutt!

Bilde 3) Leon har svømt i våtdrakt hele sommeren pga brennmanetene og også det kalde vannet. Dette bildet tok jeg i juni i år og jeg har fått hjelp av lav sommersol på ettermiddagen som ga glød og varme i motivet. Har også justert bildet litt i photoshop samt croppet det.

Dette var mine tre sommerferie bidrag til konkurransen. Ønsker dere alle en god sommer!!!

1 kommentar:

  1. NYDELIGE bilder :)
    Veldig kjekt du deltar på Fotomorro :)

    SvarSlett