torsdag 5. august 2010

Bilde i sort hvitt - utfordring fotoverden


Fotoverden
har en utfordring hvor de vil se bilder i sort hvitt. Jeg har lekt meg litt med dette portrettet av min datter Jenny som jeg tok for litt over en uke siden. Jeg lærer meg sakte men sikkert photoshop og har en gang et stort ønske om å komme meg på helgekurs hvor bildebehandling er en del av opplegget. Til den tid en gang kommer - i am learning by doing!

Fotoverden has a challenge in black and white and i have made such a photo. Jenny is my daughter. She is 12 years of age and i took the photo for a week ago.

5 kommentarer:

  1. Dette var virkelig et flott bilde av ei nydelig jente!!!

    SvarSlett
  2. Måtte selvsagt innom bloggen din, Oheidia, og her finner jeg det ene vakre bildet etter det andre. Bildet av datteren din er virkelig lekkert! Ikke bare er hun nydelig i seg selv, men jeg ser du har gjort godt arbeid i fargeskalaen s/h. Bildet er støyfritt, rent og nært, om jeg kan si det slik. :0)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde av jenny!Det er gøy å se alle de flotte bildene du tar.Og vi som er i familien får jo veldig glede av dine fotoferdigheter:-)

    SvarSlett
  4. Det er bare et så vakkert bilde av ei utrolig vakker jente. Alt er pent med bildet.

    SvarSlett