torsdag 19. august 2010

Mandagstema - favorittord!



Har mange favorittord og mange av deltakerne her har dekket disse ordene som feks trygghet og kjærlighet. Men, et ord jeg virkelig liker er"VENNER/VENNSKAP". Lurer ofte på hva jeg skulle gjort uten venner. Familien er man født inn i men man velger sine venner og det er en gjensidighet i det å være venner. Dette bildet tok jeg forrige sommer av Jenny og to av hennes venner på 4H tur. Dette bildet sto på forsiden av 4H magasinet så derfor kan jeg legge det ut på bloggen min uten å spørre om samtykke - de samtykket da bildet ble publisert sist gang.

Favorrittord : Vennskap! Vi trenger venner i alle faser av livet! Her er bildet scrappet også :=)

5 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar. Dejligt billede og kloge ord :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig bilde, husker det fra før. Og den Lo'en er bare så lekker.

    SvarSlett
  3. Flott innlegg ... og det siste bildet (av scrappingen) liker jeg godt.

    SvarSlett
  4. Vennskap er et bra favorittord og vennsakp skaper mitt favorittord; trygghet!! Kjempefint valg!!

    Jeg kan ikke se å ha mottatt dine stemmer i fotokonkurransen "Mitt lille land". Du skal ha mottatt en mail fra meg tidlig mandag som skulle besvares med dine stemmer.
    Hvis du ikke har fått den mailen, så send meg en mail (Mailadresse i profilen min), så får du tilsendt eposten i løpet av dagen. Fristen for å stemme, går ut i morgen klokken 18:00, så det haster.
    Se alle bidragene HER
    :)

    SvarSlett
  5. Flott fellesportrett av glade ungdommer. Fine farger.
    Ha en fin dag Heidi
    mvh
    Håvard

    SvarSlett