onsdag 9. september 2009

Mandagstema "transport".

This picture is for a challenge about "transportation".


Mandagstema handler om transport. Noe av det mest gjeve er å kunne ta lappen - og særlig i ung alder. Her er det Leon som tar oppkjøring med Naf-brosjyre i hånden! Har laget det i sort hvitt og lagt på litt kontrast - synes bildet gjorde seg best slik.


Transport vannveien: Kano - det er koselig transport det! Masse å kikke på underveis!
En helt annen type transport er "karuseller". Dette er transport uten mål og mening - men morsomt er det!

3 kommentarer:

  1. Morsomt tenkt rundt temaet transport og flotte bilder. Kjenner draget i det siste, roen i kanoen og undringen i det første.

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Takker så mye for kommentar inne hos meg!! Ja, vet at bildet mitt ikke er helt klart, men syns det var veldig artig at jeg fikk den med på bildet uansett! Virkelig uvnetet!
    Jeg bruker Picasa til å redigere bildene mine og. Sku gjerne hatt Photoshop, men tro jeg har for dårlig maskin for det, samt at det jo er veldig dyrt. Sku gjerne hatt et bedre kamera ettersom jeg er veldig glad i å ta bilder, men er ikke så lett å få alt på en gang... Jeg er jo eneboer i eget hus så må holde meg litt igjen når det gjelder materielle goder! Men kanskje kommer det med tiden!!
    Ha en strålende kveld!

    SvarSlett