torsdag 3. september 2009

How to edit photos - before and after challenge week 34


Ok - let's just be honest about it - i am not the kind of person who just push buttons and edit photos easily. I think i am a little bit too afraid to do something wrong. I have never joined classes where you learn photoshop, for instance. I have learned a little step by step. I have found a website and i feel inspired to edit portretts. So, today i have been playing with some images and i will show you the photo before editing it and after. Go to:http://iheartfaces.blogspot.com/ and get inspired too.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Flott arbeid nedlagt i bildene her ja. Både før og etter redigering :)

    Takk for kommentar hos meg :) Ja, hver årstid har sin sjarm ;) Bildet ble tatt sist søndag. Er ikke kommet så mnage farger her, bortsett fra rognebærene da ;)

    Nei, vanskelig å enes om "tro". Jeg tror det jeg tror, men likevel tviles det i blandt... Jeg mener at vi, som er kristne, virkelig skal gå foran å være gode medmnsk osv. Ja, leiren ga meg mye!

    SvarSlett
  3. så fine bildene ble da :) veldig gøy å redigere litt ! Men selv er jeg litt for ivrig noen ganger og redigerer meg vekk ... ;)
    skulle gjerne gått noe kurs... !

    ...og takk for koselig kommentar inne hos meg ;)

    SvarSlett
  4. Wow! You are so talented! Beautiful shot.

    SvarSlett