mandag 7. september 2009

Blå

Fotoverden har en utfordring for å kåre årets fotograf 2009. Første runde har stikkord "blått". Jeg elsker blått og har egentlig ikke noen problemer med å finne bilder i den generen. Det er egentlig verre å begrense seg! Velger å delta med bare ett bilde denne gangen - for dette bildet er jeg egentlig veldig glad i! Det er tatt en regnværsdag og jeg har redigert det i photoshop. Man trenger ikke å gå langt for å finne motiver - dette er nemmelig tørkesnora mi ute!
Ok, har ombestemt meg - velger å delta med to bilder. Dette bildet har jeg fanget HØYT over landejorda med mitt nye objektiv - et canon 28 - 300 L objektiv (3,5 - 5,6). Har hatt zommen på 300 og det er mannen min som vinker ned til meg - vel vitende at jeg forsøkte å fange galskapen i denne karusellen som går 115 km/t på det raskeste!!!

7 kommentarer:

  1. Er det noen som kan oversette det som står over? Jeg skjønner to ord og det er "Hola" og "gracias". Resten er greskt, nei spansk.....

    SvarSlett
  2. Så bra at du deltar da! Foto og scrapping passer veldig godt sammen :)

    Supert bilde :)

    Mvh Nina

    SvarSlett
  3. Wow, utrolig stilig bilde! Er imponert og blir inspirert av bildene dine! Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentar hos meg! Er enig med deg at det ikke alltid kommer an på kameraet, men ser også at bilder hos meg er mer kornete enn det er hos andre med bedre kameraer så er det jeg mener! Sku gjerne hatt et skikkelig kamera som kan ta virkelig flotte bilder både nært og fjernt, men pr nå holder dette lenge!!

    SvarSlett
  5. Digget det nederste bildet! Likte vinkelen og utsnittet :) Men absolutt kjempeflott det øverste også!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett