tirsdag 20. juli 2010

Norges fineste sted - Kløfta?


Ja, jeg må da være med på konkurransen om Norges fineste sted på Fotoverden, selv om jeg bor på Kløfta, langt inni innlandet. Kan liksom ikke skryte av sjø og fjell og natur som tar pusten fra deg når du gløtter ut av vindu når man står opp om morgenen. Hva er det da som gjør Kløfta til Norges fineste sted?

Jo, det er et flott sted å bo. Ikke for stort og ikke for lite. Vi har vakker åkerlandskap og jeg håper ikke alt jordbruk forfaller fordi det ikke lønner seg å dyrke mark lengre. Noen områder forsvinner til bebyggelse av hus til mennesker - men det er for få skoleplasser og for få leger til at det blir uytbygd flere boliger på en lang stund for tiden. Det kalles politikk og det er om å gjøre å få regnskapet til å gå opp på alle måter. Jeg vil gjerne delta med dette bildet som er typisk Kløfta - eng og åker og en falleferdig låve. Kløfta er vakkert om sommeren og det er vakkert om vinteren. Legger inn et bilde av "vinterKløfta" også bare for å bevise at jeg snakker sant :=)

2 kommentarer:

  1. Deilig å være glad i det stedet man bor! Har oppdaget at det er koselig på Kløfta også!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, takk for at du deltar!

    SvarSlett