lørdag 22. august 2009

Mitt første bidrag!




Ja, jeg har lenge tenkt på å lage min egen fotoblogg. Jeg scrapper og har en scrappeblogg. Der legger jeg ut noen fotografier av og til, men det er viktig å ha en egen fotoblogg for å vise at jeg også tar foto på alvor.

Hva vil jeg med bildene mine? JEg ønsker aller mest å dokumentere mitt liv, mine barns liv og fange øyeblikk hos nær familie og venner. Jeg ønsker også å bruke bilder til å visualisere egne eller andres dikt. Jeg kan tenke meg å lage flere foto-kort med bilder jeg selv har tatt. Jeg ønsker å bli bedre til å portrettere, ta macro og ikke minst få til landskapsbilder. Bor i litt flatt landskap og det er en utfordring i seg selv for meg som opprinnelig er Harstad-jente!

Legger ut bilder når det passer seg, når tiden tillater det osv. Begaynner med et lite bilde av Bajas som jeg tok i dag. Han er 15 uker gammel og her ligger han og soler seg med hodet ut gjennom plankene i utestolen. Veldig søtt!

5 kommentarer:

  1. Hælle nuffen så vakker kattepus..
    Litt av en stil på den også.. LOL

    SvarSlett
  2. Fiiine Bajas - heldig hann som fikk være med på
    kurset - det fikk ikke jeg. Mammaen min er såååå streng altså!
    Kanksje hun blir litt blidere hvis jeg kan vise henne scrappe bloggen din? hva er adresesn dit?
    koooos fra Jokke

    SvarSlett
  3. Nydelig pus :-) Var så koselig å være sammen med deg i helgen, er jo sååååååååååå lenge siden. Klem Maria

    SvarSlett
  4. Bajas ser rigtig sød ud. Det er nogle fine billeder. Tak for din kommentar på min blog. Klem Anette

    SvarSlett
  5. I can see that cat saying: "Please go away, can't you see I'm trying to nap!" Cute.

    SvarSlett